Genom enastående service & kommunikation kan du skapa goda relationer med kunder och intressenter.
Genom enastående service & kommunikation kan du skapa goda relationer med kunder och intressenter.
I din yrkesroll inom fastighetsbranschen har du daglig interaktion med många olika personer. För att kunna erbjuda enastående service & kommunikation som lever upp till kundernas förväntningar är det viktigt att först och främst förstå vad god service innebär för dina kunder och identifiera när och hur du kan tillhandahålla den.
Syftet med den här kursen är att ge dig en djupare förståelse för interaktionen mellan människor och att utrusta dig med verktyg för att hantera olika situationer och relationer, alltid med fokus på service & kommunikation.
Under denna utbildningsdag kommer du att få konkreta tips om hur du kan höja servicegraden i din vardag. Dessutom kommer du att förstå hur människor påverkar varandra och varför kommunikationen är nyckeln till hur våra kunder uppfattar både oss som individer och hela verksamheten.
Vi kommer att ge dig grundläggande kunskaper om mänskligt beteende och kommunikation. Du kommer att lära dig vad service innebär och hur vi kan matcha varandras förväntningar. Vi kommer att utforska olika samtalsstrategier och hur man anpassar sin kommunikation efter målgrupp och situation. Dessutom kommer vi att diskutera hur man kan förebygga och hantera missnöje samt använda icke-verbal kommunikation som ett verktyg för att förbättra serviceupplevelsen. Slutligen kommer vi att utforska hur man levererar kundnytta på bästa sätt.
Vår kurs i service & kommunikation vänder sig till alla som på något sätt har kontakt med kunder, exempelvis uthyrare, receptionspersonal, förvaltare och fastighetschefer.
Det här är en grundkurs som inte kräver några förkunskaper.
Fyll i dina uppgifter så ser vi till att du får all information du vill ha.